• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

پنجمین نشست “دین و چالش های روز” ویژه برنامه “چهارشنبه های اعتقادی” با موضوع “تأثیر مبانی اندیشه مدرن بر جامعه اسلامی ایران و راه کارهای برون رفت از آن” با ارائه حجت الاسلام دکتر سیدمهدی علیزاده موسوی برگزار گردید. پنجمین نشست “دین و چالش های روز” ویژه برنامه “چهارشنبه های اعتقادی” با موضوع “تأثیر مبانی اندیشه مدرن بر جامعه اسلامی ایران و راه کارهای برون رفت از آن” با ارائه حجت الاسلام دکتر سیدمهدی علیزاده موسوی برگزار می شود. چهارمین نشست “دین و چالش های روز” با موضوع “روش های طراحی و گسترش شبهات دینی در جامعه” با ارائه حجت الاسلام دکتر سیدهاشم جزی برگزار گردید. پنج شنبه های میدانی با موضوع “ایده‌ها و شکاف‌ها در پژوهش مذاهب اسلامی” توسط سرکار خانم دکتر فاطمه فاطمی برگزار گردید. چهارمین نشست “دین و چالش های روز” با موضوع “روش های طراحی و گسترش شبهات دینی در جامعه” با ارائه حجت الاسلام دکتر سیدهاشم جزی برگزار می شود. پنج شنبه های میدانی با موضوع “ایده‌ها و شکاف‌ها در پژوهش مذاهب اسلامی” توسط سرکار خانم دکتر فاطمه فاطمی برگزار می گردد. خطبه فدکیه یک مکتب اعتقادی است. سومین نشست “دین و چالش های روز” با موضوع «معنویت های نوظهور و چالش های فرهنگی و هویتی» با ارائه حجت الاسلام دکتر «محمدتقی سبحانی» برگزار شد.

10

هفتمین دوره انتخابات انجمن کلام اسلامی حوزه برگزار گردید.

  • کد خبر : 964
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
هفتمین دوره انتخابات انجمن کلام اسلامی حوزه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن کلام اسلامی حوزه، چهاردهمین دوره مجمع عمومی و هفتمین دوره انتخابات انجمن کلام اسلامی حوزه برگزار گردید. این دوره از انتخابات که متأثر از فضای بیماری کرونا با حال و هوای متفاوت برگزار گردید، با مشارکت ۹۱ نفر از ۱۱۹ نفر اعضای پیوسته انجمن کلام همراه شد که نتیجه شمارش […]

به گزارش روابط عمومی انجمن کلام اسلامی حوزه، چهاردهمین دوره مجمع عمومی و هفتمین دوره انتخابات انجمن کلام اسلامی حوزه برگزار گردید.

این دوره از انتخابات که متأثر از فضای بیماری کرونا با حال و هوای متفاوت برگزار گردید، با مشارکت ۹۱ نفر از ۱۱۹ نفر اعضای پیوسته انجمن کلام همراه شد که نتیجه شمارش آرا و تعداد آرای مأخوزه هر یک از منتخبین به شرح ذیل می باشد:

 

 

هیأت مدیره 👇👇👇

آقایان و حجج الاسلام :

برنجکار              –  ۷۴ رأی

سبحانی            –  ۷۴ رأی

صادقی              –  ۶۲ رأی

رضوی                –  ۵۶ رأی

 جاودان             –  ۴۹ رأی

محمدی              – ۴۷ رأی

سید رضا قائمی    – ۴۱ رأی

محمد حسن قدردان قراملکی   –  ۳۸ رأی     (انصراف از مرحله دوم)

عزالدین رضانژاد             – ۳۳ رأی             (انصراف از مرحله دوم)

محمدباقر قیومی            – ۲۷ رأی

حسین منصوری راد         – ۱۴ رأی

قاسم ترخان                  – ۱۲ رأی

سیدهادی سیدوکیلی      – ۱۲ رأی

سیدحسین جعفری نسب   – ۹ رأی

 

بازرسین  👇👇👇

ححج الاسلام و آقایان :

سیدعلی حسینی زاده      –  ۷۸ رأی

علی امیرخانی                 –  ۴۵ رأی

سید اکبر موسوی تنیانی    –   ۳۶ رأی

سیدمحمدمهدی میری       –   ۱۹ رأی

داوود آتشگاهی               –   ۱۳ رأی

 

مطابق قانون، اخذ رای  نصف + یک نفر از مشارکت کنندگان برای راهیابی به هیات مدیره و بازرسین لازم است، بنابراین ۶ نفر از اعضای هیات مدیره و یک نفر از بازرسین حائز شرایط شدند و انتخاب گردیدند و انتخاب یک نفر از هیات مدیره و یک نفر از بازرسان به مرحله دوم انتخابات موکول گردید .

از انجا که انتخابات مرحله دوم بین سه نقر از اعضای باقیمانده که بالاترین آراء هیات مدیره را کسب نمودند و دو نفر از کسب کنندگان بالاترین آراء بازرسین برقرار می شود و با توجه به انصراف آقایان قدردان قراملکی و رضانژاد رقابت مرحله دوم بین افراد ذیل می باشد : 

 

✍️  کاندیداهای مرحله دوم برای انتخاب نفر باقیمانده هیات مدیره و بازرسین :

 

هیات مدیره : آقایان قائمی، قیومی و منصوری راد

 

بازرسین : آقایان امیرخانی و موسوی تنیانی

 

زمان انتخابات مرحله دوم : دوشنبه ۱۷ شهریور از ساعت ۸ صبح الی ۱۸

مکان : ساختمان انجمن های علمی حوزه – نمازخانه

 

****************   اطلاعات تکمیلی ***************

با سلام و تشکر از شرکت از شرکت کنندگان در مرحله دوم انتخابات انجمن کلام اسلامی حوزه …
مرحله دوم انتخابات با شرکت ۴۵ نفر از اعضای پیوسته امروز (دوشنبه – ۱۷ شهریور ۱۳۹۹) برگزار گردید و با احتساب ۳ رای باطله، آراء ثبت شده به شرح ذیل می باشد :

۱- آقای سید رضا قائمی ۱۹ رأی
۲- آقای محمد باقر قیومی ۲۱ رأی
۳- آقای حسین منصوری راد ۲ رأی

بدین ترتیب جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر قیومی بعنوان عضو هفتم هیات مدیره انتخاب گردید .

و شمارش آراء کاندیداهای بازرسین به شرح ذیل می باشد :

۱- آقای علی امیرخانی ۱۳ رأی
۲- آقای سیداکبر موسوی تنیانی ۲۹ رأی

بدین ترتیب جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین موسوی تنیانی بعنوان عضو دوم بازرسین انتخاب گردید و آقای حجت الاسلام والمسلمین امیرخانی بعنوان عضو علی البدل اسلامی انتخاب گردید .

لینک کوتاه : https://ikq.ir/?p=964

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارتباط توحید عملی و حجاب و عفاف در تحقق امنیت دینی خانواده الاهیات تطبیقی بین الادیان الهیات زیارت اندیشه اسلامی ایده‌ها و شکاف‌ها در پژوهش مذاهب اسلامی ایمان ایمان و اخلاق ایمان و تربیت ایمان و سلامت روان ایمان و سیاست بازخوانی گزارش اجلاسیه صلح جهانی سئول تأثیر مبانی اندیشه مدرن بر جامعه اسلامی ایران و راه کارهای برون رفت از آن تاریخ کلام امامیه تقویت و تکمیل مبانی کلام ثبت نام دوره های آموزش انجمن کلام اسلامی حوزه جامعة الزهراء جایگاه عقل در علوم عقلی جایگاه عقل در قرآن و حدیث جایگاه عقل در مذاهب اسلامی خطبه فدکیه دین و چالش های روز روش های طراحی و گسترش شبهات دینی در جامعه زبان تخصصی و اصطلاح شناسی کلامی زیست مومنانه سلسله نشست های دین و چالش های روز شرح آیات العقاید عقل در اندیشه اسلامی قاعده دفع ضرر محتمل مبانی اخلاقی الهیات زیارت مبانی فکری و کلامی سلفیه مبانی کلامی اخلاق و معنویت مبانی کلامی الهیات زیارت مجمع عمومی مدرسه پائیزه مدل ایمن سازی ارتباط اجتماعی در امر جنسی بر اساس منابع اسلامی مشق کلام معنویت معنویت های نوظهور و چالش های فرهنگی و هویتی منهاج السنه نقد مبانی معرفت شناختی و روش شناختی الحاد مدرن همایش ملی زن، خانواده، امنیت پیام رئیس انجمن کلام حوزه چهارشنبه های اعتقادی کارگاه کرسی عملی ترویجی