• امروز : چهارشنبه - ۲۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 16 October - 2024
4

بیانیه ریاست انجمن کلام حوزه در پی حملات رژیم صهیونیستی به لبنانو غزه

  • کد خبر : 3186
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
بیانیه ریاست انجمن کلام حوزه در پی حملات  رژیم صهیونیستی به لبنانو غزه

حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار، رئیس انجمن کلام اسلامی حوزه در پیامی حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به مردم جنوب لبنان و ساکنان غزه را محکوم کرد.

حجت الاسلام دکتر رضا برنجکار، رئیس انجمن کلام اسلامی حوزه در پیامی حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم جنوب لبنان و ساکنان غزه را محکوم کرد.

متن پیام رئیس انجمن کلام اسلامی حوزه به این شرح است:

فَلا تَهِنُوا وَ تَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَ اللَّهُ مَعَکُمْ وَ لَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمالَکُمْ

(مبادا در مبارزه کوتاهی کنید و به دشمن پیشنهاد سازش دهید. شما بالاترید چون خدا با شماست و مطمئن باشید نتیجه مقاومت را بی‌کم و کاست به شما می‌دهد. (محمد، ۳۵)

شب گذشته همچون شب ها و روزهای گذشته شاهد یک جنایت بزرگ دیگر از رژیم خبیث، بی‌ریشه و مصنوعی و ناپایدار صهیونیستی با حمایت های آمریکا و اذناب اروپایی علیه مردم غزه و لبنان و سایر کشورهای منطقه در قتل عام زنان و کودکان و بی گناهان و نسل کشی مردم این منظقه بودیم.

آنچه که امروز بر همگان مبرهن و آشکار است دفاع مشروع و قانونی فلسطینیان و حزب الله از خاک و میهن خود می باشد و اصول و قواعد بین‌المللی این را حق هر ملتی می داند تا از خاک خود و خانه‌اش در برابر متجاوز و غاصب دفاع کند.

در این مقطع کنونی از تاریخ بشریت و در این برهه از زمانه، در حالی که رژیم غاصب و کودک کش تا بن دندان مسلح با شرارت های خود، به جان مردم مظلوم لبنان، غزه و سایر کشورهای اسلامی منطقه افتاده و با موشک ها و بمب های چند تنی در پی نسل کشی و قتل عام آنها برآمده است و بسیاری را از خانه هایشان آواره کرده است،

اینجانب و تمامی همکاران بنده در انجمن کلام اسلامی حوزه ضمن محکوم کردن نسل کشی مسلمانان که با حملات و خوی وحشیگری رژیم ددمنش و کودک کش صهیونیستی با حمایت آمریکا و اذناب آنان صورت می گیرد، حمایت خود را از جبهه مقاومت و ایستادگی مردم غزه اعلام می داریم و از همه مسلمانان و ملت های آزاده جهان می‌خواهیم که برای یاری رساندن به مردم مظلوم غزه و لبنان به پا خیزند.

بی شک رژیم ددمنش و کودک کش صهیونیستی با این جنایات عمر خود را کوتاه تر کرده و به زمان نابودی خود نزدیکتر شده است

و به زودی نتایج اقدامات وحشیانه خود را خواهد دید. آمریکا و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی نیز بدانند که در قتل عام زنان و کودکان و بی گناهان غزه و لبنان سهیم و شریک اند و باید بدانند پرچمی که حزب اللّه برافراشته ساخت هرگز به زمین نخواهد افتاد و مردم رشید و مقاوم لبنان و فلسطین تا آزادی و رهایی قدس شریف از چنگال این جنایتکاران بی رحم به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

رضا برنجکار

یکشنبه ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۳

انجمن کلام اسلامی

کانال انجمن کلام اسلامی حوزه

لینک کوتاه : https://ikq.ir/?p=3186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.